Zajęcia prowadzą:

  • DSC_8056
    Anna Helmich-Zgoda
    Posted on 2 stycznia 2016
    Trener, coach, mediator; asesor Assesment Centre i Development Centre. Magister psychologii ze specjalnością: psychologia zarządzania (Uniwersytet
    więcej
  • DSC_8327
    Cezary Radomski
    Posted on 1 stycznia 2016
    Socjolog i psycholog specjalizujący się w psychologii biznesu. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu
    więcej
  • Magdalena Kaczmarek
    Magdalena Kaczmarek
    Posted on 30 grudnia 2015
    Socjolog. Trener biznesu. Coach. Asesor Assessment/Development Center. Absolwentka: Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Studium Mediacji i Negocjacji
    więcej

Jesteśmy psychologami biznesu, działającymi jako trenerzy, coachowie, doradcy i badacze potencjału kadr. Działamy jako podwykonawcy wykonując zlecenia pod szyldem firm szkoleniowych, a także zlecenia dla klienta końcowego. Z racji naszego psychologicznego wykształcenia osadzonego w behawioryzmie, psychologii poznawczej, emocji i motywacji oraz psychologii społecznej połączonego z szerokim doświadczeniem biznesowym postanowiliśmy otworzyć szkołę przygotowującą do samodzielnej realizacji ośrodków oceny i rozwoju (AC/DC). Posiadamy doświadczenie w badaniu potencjału kadr metodą AC/DC wyniesione zarówno z firm finansowo-usługowych takich jak Europejski Fundusz Leasingowy S.A., czy Santander Consumer Bank, jak i produkcyjnych jak EBCC czy Valvex S.A. (projekty prowadziliśmy jako współpracownicy firm szkoleniowo-doradczych  Moderator oraz Technishe Akademie Wuppertal). Doświadczenie owo wzbogacone jest prowadzeniem projektów szkoleniowych przygotowujących do realizacji AC/DC w Hewlett Packard Polska i Impel Security (pod szyldem firmy Moderator), a także szkolenia z konstruowania zadań przydatnych w procesach AC/DC w Szkole Trenerów Biznesu Moderator.

Co nas wyróżnia…

  • Doskonała znajomość rzetelnej metodologii badań psychologicznych, zaadoptowana do prowadzenia badań AC/DC
  • Szerokie doświadczenie związane z prowadzeniem ośrodków oceny i rozwoju, szkoleń, coachingu oraz doradztwa w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, które pozwala na projektowanie AC/DC pod kątem rzeczywistych potrzeb organizacji, zarządzania talentami i tworzenia efektywnych programów rozwoju kompetencji
  • Bogate doświadczenie w stosowaniu metod interaktywnego prowadzenia szkoleń, a także w prowadzeniu szkoleń trenerskich
  • Wykorzystywanie odkryć psychologii motywacji i poznawczej w uczeniu umiejętności oraz w tworzeniu zadań użytecznych w AC/DC
  • Znajomość psychologii społecznej, poznawczej, emocji i motywacji, behawioralnej oraz osobowości, które stanowią podstawę kompetencji badanych w AC/DC – wiedza, która pozwala na projektowanie adekwatnych zadań i dobór trafnych wskaźników